Aθήνα, 15 Δεκεμβρίου, 2016 – Η Bayer πραγματοποίησε στον Πολυχώρο Ελαιών Loft στην Αθήνα εκδήλωση για τους συνεργάτες της στον Τομέα Επιστήμης Γεωργίας
Aθήνα, 15 Δεκεμβρίου, 2016 – Η Bayer πραγματοποίησε στον Πολυχώρο Ελαιών Loft στην Αθήνα εκδήλωση για τους συνεργάτες της στον Τομέα Επιστήμης Γεωργίας προκειμένου να τους ευχαριστήσει για την σταθερά ανοδική της πορεία κατά τα τελευταία τρία έτη. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πολυάριθμοι συνεργάτες από την Αττική αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Νοτίου Ελλάδος.
Ο Απόστολος Κλοντζάρης, Γενικός Διευθυντής του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Βayer Ελλάς καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους δηλώνοντας: «H δημιουργία της δυναμικής ανάπτυξης δεν ήταν τυχαία. Είναι το αποτέλεσμα χαρισματικών και ταλαντούχων πρωταγωνιστών ανάμεσα στους συνεργάτες μας που οδήγησαν στη θετική εξέλιξη».
Πληθώρα Καινούργιων προϊόντων
Το 2015 και 2016 η Bayer έφερε στην ελληνική αγορά 16 καινούργια προϊόντα με 6 νέες δραστικές ουσίες, καλύπτοντας το φάσμα τόσο των συμβατικών προϊόντων όσο και των προϊόντων φυσικής προέλευσης. Επίσης, η εταιρία αναπτύσσει 9 ακόμη νέα προϊόντα που θα γίνουν διαθέσιμα στην ελληνική αγορά το 2017 και 2018 δίνοντας λύσεις σε σημαντικές ασθένειες και εχθρούς.
Πληθώρα υπηρεσιών
Το 2015 και 2016 η Bayer δημιούργησε υπηρεσίες μέσω προγραμμάτων Food Chain Partnership και Certified Sustainable Fibermax (CSF), δίνοντας ολοκληρωμένες λύσεις σε πολλές καλλιέργειες και εξασφαλίζοντας συνεργασία με το εμπόριο για παροχή υπεραξίας στον παραγωγό.
Eπίσης, η εταιρία ξεκίνησε και συνεχίζει μία μεγάλη προσπάθεια κινητοποίησης των τραπεζών προς βοήθεια των συνεργατών της αλλά και του Έλληνα παραγωγού.
Συνεισφορά στην Ελληνική Γεωργία
Το 2017 η Bayer βάζει τα θεμέλια μιας καλύτερης ζωής στην Παγκόσμια Γεωργία.
Σύμφωνα με τα πλάνα της εταιρίας, το 2018 αναμένονται ολοκληρωμένες λύσεις σε όλες πλέον τις καλλιέργειες που καλύπτουν όλα τα μήκη και πλάτη και κάθε ιδιαιτερότητα της παγκόσμιας και ιδιαίτερα της Ελληνικής γεωργίας.
Για την Bayer Ελλάς, στόχος είναι μια καλύτερη ζωή για τον Έλληνα γεωργό μέσα από σημαντικές επενδύσεις στη βελτίωση της παραγωγής, ποιότητας αλλά και της υπεραξίας των προϊόντων του.
Οι συνεργάτες στο κέντρο της Στρατηγικής μας
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Μ. Παναγιωτόπουλος, Διευθυντής Marketing επισήμανε: « Oι συνεργάτες βρίσκονται στο κέντρο της στρατηγικής μας. Eίναι εμφανές πως οι συνθήκες και οι απαιτήσεις της αγοράς αλλάζουν εξαιτίας του συνεχώς αυξανόμενου πληθυσμού, της ανάγκης για πρόσβαση σε ποιοτική τροφή, των έντονων κλιματικών αλλαγών αλλά και των σημαντικότατων τεχνολογικών εξελίξεων. Το κλειδί για την επιτυχία είναι να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να προσαρμοστούν στις αλλαγές και τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των παραγωγών και των αγορών» Ο ίδιος τόνισε: «Θέλουμε να καλύψουμε με τον καλύτερο τρόπο όλο το φάσμα των αναγκών της παραγωγής. Σκοπός μας είναι να μεταφέρουμε τις καινοτόμες ιδέες σε πράξη με προγράμματα όπως το BayGAP που αφορά σε εκπαίδευση παραγωγών σε συνεργασία με την GlobalGAP».
Από την πλευρά του ο Διευθυντής Πωλήσεων, Σοφοκλής Μαραβέγιας επιβεβαίωσε τους συνεργάτες: «Θα εξακολουθούμε να είμαστε ο πόλος σταθερότητας και διαφάνειας στην αγορά, λαμβάνοντας πολύ σοβαρά υπόψη την κερδοφορία σας ενώ παράλληλα θα παρέχουμε τα μέσα αλλά και τη γνώση για λύσεις στους Παραγωγούς. Το πάθος για αυτό που κάνουμε θα εξακολουθήσει να μας χαρακτηρίζει»
H ελληνική ολοκληρωμένη πρόταση για το βαμβάκι βασισμένη σε γερά θεμέλια
Ο Θανάσης Τσούτσας, Διευθυντής Σπόρων παρουσίασε διεξοδικά το πρόγραμμα CSF - Certified Sustainable FiberMax της Βayer και τη στόχευση σε βιώσιμενες γεωργικές πρακτικές . Ο ίδιος επισήμανε πως σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά 2 λέξεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά - Επώνυμη Διαφοροποίηση - Διαφοροποίηση βασισμένη στην υψηλή ποιότητα του προϊόντος, με στόχο την προστιθέμενη αξία και σε εστιασμένες ποιοτικά αγορές, στοχεύοντας σε ανταποδοτική αξία.
Καινοτόμο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
Ωστόσο οι συμμετέχοντες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον στα προϊόντα που λανσαρίστηκαν από την εταιρία για το 2016 και στην παρουσίαση της Κ. Αχείμαστου, Διεθύντριας Αγρονομικής Ανάπτξης και Εγκρίσεων που ανέλυσε τα πλεονεκτήματα των νέων προϊόντων Flocter, BioAct, Serenade Max, Movento και Μusketeer ενώ τόνισε ότι η Εταιρία επενδύει σε λύσεις για το βαμβάκι ενάντια στα ζιζάνια, στις αφίδες, τους αλευρώδεις και τα σκουλήκια αλλά και στην επένδυση σπόρων για εντομολογικούς εχθρούς (σιδηροσκούληκα, θρύπα, αφίδες).
Στο τέλος της εκδήλωσης ο διακεκριμένος οινολόγος Δημήτρης Χατζηνικολάου «παρέσυρε» τους καλεσμένους σε ένα ταξίδι οινογευσίας παρουσιάζοντας γνωστές ετικέτες κρασιών από την Ελληνική επικράτεια.