Ενισχύοντας καινοτόμες ιδέες και χτίζοντας συνεργασίες σε όλο το μήκος του food chain με σκοπό την κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών
Η Bayer στη Fruit Logistica 2017 στο Βερολίνο:
Ενισχύοντας καινοτόμες ιδέες και χτίζοντας συνεργασίες σε όλο το μήκος του food chain με σκοπό την κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών
· Παρουσίαση επιτυχημένων συνεργασιών από όλο τον κόσμο
· Forum Εκθετών με έμφαση στις προκλήσεις των φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη
· Εισαγωγή στο μαρούλι υδροπονίας, τα χρωματιστά καρότα και τη νέα ετικέτα του σνακ λαχανικών
Monheim/Bερολίνο, 9 Φεβρουαρίου, 2017 – Η Bayer προβάλει τις δραστηριότητές της σε Συνεργασίες Food Chain στη Fruit Logistica που πραγματοποιήθηκε από 8 έως 10 Φεβρουαρίου στο Βερολίνο. Η εταιρία παρουσιάζει έναν αριθμό επιτυχημένων παραδειγμάτων συνεργασιών από διαφορετικές περιοχές που συνδέουν συνεργάτες κατά μήκος της αλυσίδας αξίας ενισχύοντας την ασφάλεια, ποιότητα, προσιτή τιμή, διαφάνεια και πάνω από όλα τη βιωσιμότητα από το σπόρο στο ράφι. Επιπλέον, νέες ποικιλίες λαχανικών στην αλυσίδα φρέσκων προϊόντων λανσαρίστηκαν, συμπεριλαμβανομένου του μαρουλιού υδροπονίας, των χρωματιστών καρότων και μιας νέας ετικέτας σνακ λαχανικών.
Η πρωτοβουλία της Bayer για συνεργασίες στο Food Chain βασίζεται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ειδικά σχεδιασμένων που ανταποκρίνονται στις τοπικές προκλήσεις των παραγωγών και της εφοδιαστικής αλυσίδας. “Δεν έχουμε προκατασκευασμένες λύσεις,” είπε ο Ronald Guendel, Επικεφαλής για τις Σχέσεις Food Chain παγκοσμίως του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer. “Σε όλα τα projects μας, ελέγχουμε την κατάσταση επί τόπου, μιλάμε στους συνεργάτες μας ώστε να εντοπίσουμε ποιες ανάγκες έχουν πραγματικά. Με αυτή την γνώση αναπτύσουμε μετά ξεχωριστά σχέδια δράσης και παρέχουμε στους παραγωγούς εργαλεία που ανταποκρίνονται στις ανάγκες αυτές.”
Η πρωτοβουλία για Συνεργασίες Food Chain αναπτύχθηκε σημαντικά κατά την τελευταία δεκαετία και έγινε ένας απαραίτητος σύνδεσμος μεταξύ παραγωγών, εμπόρων, μεταποιητών και εμπόρων λιανικής σε ότι έχει σχέση με τη βελτίωση βιώσιμων πρακτικών για παραγωγούς και προμηθευτές σε όλο τον κόσμο. Αυτή τη στιγμή περίπου 70 Διευθυντές Food Chain από τη Bayer είναι ενεργοί σε 30 χώρες παγκοσμίως και εστιάζουν σε περισσότερες από 50 διαφορετικές καλλιέργειες.
Ξεχωριστές προκλήσεις αντιμετωπίστηκαν σε διάφορα projects
Προκειμένου να δείξουμε την ποικιλομορφία των projects και να μοιραστούμε από πρώτο χέρι τις ενδοσκοπήσεις, η ομάδα του Food Chain Relations τονίζει πέντε ενδιαφέρουσες συνεργασίες στο περίπτερο της Bayer. ‘Ένα από αυτά τα projects είναι η συνεργασία με τον Δανέζικο εμπορικό οργανισμό Cefetra που ενδιαφέρεται να αναπτύξει τα πρότυπα παραγωγής σόγιας και ενθαρρύνει βιώσιμες γεωργικές πρακτικές. Ένα άλλο Βραζιλιάνικο project έχει ως χαρακτηριστικά την υπεύθυνη παραγωγή και πιστοποίηση της πατάτας. Μια σχεδόν νέα συνεργασία με την Ακτή Ελεφαντοστούν ασχολείται με την πραγματοποίηση της ολοκληρωμένης διαχείρισης εχθρών (IPM) μέσω της εκπαίδευσης παραγωγών και της πιστοποίησης της παραγωγής κακάο. Η εστίαση ενός project λαχανικών στη Δομινικανή Δημοκρατία έγκειται στο να μειώσει δραστικά την εφαρμογή χημικών προϊόντων φυτοπροστασίας. Ενώ στην συνεργασία με τη Γουατεμάλα στα λαχανικά, η Bayer εκτός των άλλων υποστηρίζει το συνεργάτη της στο να χτίσει ένα πρόγραμμα παραγωγής στη βιολογική γεωργία.
Επιπρόσθετα, η Bayer δείχνει την συνεργατική προσέγγιση που προάγει τη βιώσιμη γεωργία στο Εκθεσιακό Forum της. Σε μία σειρά ομιλιών ειδικών με εξωτερικούς συνεργάτες όπως οι Freshfel, Greenyard, Coexphal, Primor Fruit και Netafim, η εταιρία απευθύνει σημαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες στην παραγωγή φρούτων και λαχανικών με επίκεντρο την Ευρώπη. Οι συμμετέχοντες θα αναφέρουν παραδείγματα για το πως εργάζονται μαζί με τη Bayer προς την υλοποίηση καινοτόμων και βιώσιμων ιδεών.
Για τη Bayer η βιωσιμότητα αποτελεί ένα ολοκληρωμένο τμήμα της εμπορικής στρατηγικής της εταιρίας. “Είμαστε δεσμευμένοι στο να διασφαλίσουμε βιώσιμη γεωργία και να βοηθήσουμε στην διασφάλιση της παγκόσμιας τροφής και την παραγωγή αποτελεσματικών πόρων και θρεπτικών καλλιεργειών,” δήλωσε ο Mathias Kremer, Επικεφαλής των Στρατηγικών για Καλλιέργειες και Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer. “Μαζί με τους συνεργάτες μας αναζητούμε τρόπους να κάνουμε την ενασχόληση με τη γεωργία περισσότερο βιώσιμη και περιβαλλοντολογικά φιλική αλλά και οικονομικά βιώσιμη για τους παραγωγούς.”
Λανσαρίσματα Λαχανικών – καινοτόμα προϊόντα ευκολίας
Η Ομάδα Σπόρων Λαχανικών της Bayer χρησιμοποιεί τη Fruit Logistica για να λανσάρει κάποιες από τις καινοτομίες της στην αλυσίδα φρέσκων προϊόντων. Μια τεράστια τάση στην παραγωγή, για παράδειγμα, είναι το μαρούλι υδροπονίας. Αυτά τα φυτά μεγαλώνουν με λύσεις θρέψης πλούσιες σε νερό σε θερμοκήπια. Με μια πρώτη ματιά, η παραγωγή μαρουλιού με τη μέθοδο της υδροπονίας είναι περισσότερο ακριβή από εκείνη της ανάπτυξης στο έδαφος. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης πολλά πλεονεκτήματα. Το να παράγεις σε θερμοκήπιο σημαίνει ότι οι παραγωγοί δεν εξαρτώνται από τον καιρό, βλέπουν αποτελέσματα νωρίτερα και μπορούν να συγκομίσουν πιο συχνά. Για τους καταναλωτές και μεταποιητές, το υδροπονικό μαρούλι είναι ευκολότερο στη διαχείριση γιατί δεν χρειάζεται να πλένουν την καλλιέργεια εντατικά. Και οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν ένα βιώσιμα παραγόμενο προϊόν που απαιτεί λιγότερα προϊόντα φυτοπροστασίας κατά τη διάρκεια του σταδίου ανάπτυξης.
Επίσης η Bayer παρουσίασε ένα σχεδιαστικά νέο σνακ χρωματιστών καρότων που περιλαμβάνει τέσσερα διαφορετικά χρώματα και είναι βασισμένο σε διαφορετικές ποικιλίες Imperator της Nunhems™ . Κάθε μία από αυτές έχει τη δική της γεύση και διαφορετικά θρεπτικά συστατικά, ενώ οι παραγωγοί επωφελούνται από την ανθεκτικότητα σε ασθένειες. Συγκριτικά με τα παραδοσιακά καρότα, είναι πιο τραγανά, πιο γλυκά και έχουν ένα πιο ελκυστικό χρώμα. Επιπρόσθετα, η εταιρία παρουσιάζει την πρόσφατα λανσαρισμένη ετικέτα Minigustos™ , την πρώτη μάρκα παγκοσμίως για νόστιμα, τραγανά και ελκυστικά σνακ λαχανικών. Τα πρώτα λαχανικά που θα κυκλοφορήσουν με την ετικέτα Minigustos θα είναι τα σνακ αγγουριών.
H Bayer Ελλάς συμμετείχε στη φετινή Fruit Logistica εκπροσωπούμενη από στελέχη των τμημάτων Customer Marketing και Πωλήσεων του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας με επικεφαλής το γενικό Διευθυντή κο Απόστολο Κλοντζάρη. Συνεργάτες της εταιρείας από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας συμπλήρωναν την ομάδα ενδυναμώνοντας την ελληνική παρουσία στο διεθνές αυτό γεγονός.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια αλυσίδα αξίας, στοχεύοντας στη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και την υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων που θα υποστηρίξουν τον εγχώριο αγροτικό τομέα.